Webinar | Lær av de beste podkasterne

orig.jpg

Lær av de beste podkasterne!

Redaktør og podkaster Ingeborg Heldal møter et knippe podkastere som virkelig har lykkes med treffe sitt publikum, enten det er de store massene eller den lille nisjen.

Hvordan klarte de det? I hvor stor grad planla de suksessen og hva gjør de for å fornye seg? Hvor er de om 3 år? Vi inviterer til webinar 29.september klokken 11:00.

GJESTER

image002.jpg

Torkil Torsvik

Nominert til Årets podkast og Årets intervju for Gammal Maiden (Podplay)

image001.jpg

Trude Lorentzen

Nominert til Årets faktabaserte podkast for Quislings koffert (NRK)

Hanne Marie Maugesten

Nominert til Årets podkast og Årets faktabaserte podkast for Våre Historier (Forsvaret/Acast)

Webinaret er kun for medlemmer av Norsk Podkastforening, benytt sjansen til å bli med i landets første bransjeforening for podkast! Les mer om medlemsskap og meld deg inn her:

OBS! Bestiller du 2 eller flere billetter får du en link på e-post som gjør at du kan fylle inn hvem som skal delta i etterkant.

23. juni

Webinar | Hvordan tjene penger på podkast? Annonse vs. Abonnement