Hvordan tjene penger på podkast? Annonse vs. Abonnement
De siste månedene har det skjedd store ting i norsk podkastbransje. Lydkonsumet øker, nye podkaster lanseres ukentlig og flere og flere annonsører får ørene opp for podkast. Abonnementstjenester etablerer seg i Norge, og store aktører som Schibsted investerer tungt i innhold - Apple og Spotify satser på inntekter generert fra brukene.
Hva betyr dette for deg og din podkast?
Norsk podkastforening inviterer deg som medlem til panelsamtale om temaet onsdag 23. juni kl. 11:00.
Hans-Petter Nygård Hansen skal moderere en spennende meningsutveksling mellom noen av de største aktørene i podkastnorge. I panelet møter du direktør for brukerbetaling i Schibsted, Tor Jacobsen. Mathias Thaulow Lisberg, Country Manager i PodMe, Stine Tellefsen, Content Manager i Acast Norge, Hilde Skomsvold, Digital salgssjef i Bauer, Fride von Porat, Daglig leder i Podimo og programleder i Konspirasjonspodden; Fredrik Sjaastad Næss.
Webinaret er kun for medlemmer av Norsk Podkastforening, benytt sjansen til å bli med i landets første bransjeforening for podkast!
Les mer om medlemsskap og meld deg inn her:
Velkommen! Vi gleder oss.
OBS! Bestiller du 2 eller flere billetter får du en link på e-post som gjør at du kan fylle inn hvem som skal delta i etterkant.
Program
Hans-Petter Nygård Hansen.
Programleder og moderator av panelet.
Tor Jacobsen,
Direktør for brukerbetaling i Schibsted.
Stine Tellefsen
Content Manager i Acast Norge.
Mathias Thaulow Lisberg
Country Manager I PodMe.
Hilde Skomsvold
Digital salgssjef i Bauer
Fride von Porat
Daglig leder i Podimo.
Fredrik Sjaastad Næss
Programleder i Konspirasjonspodden.