Medlemstreff | Hvordan markedsføre podkasten din i sosiale medier

• Laboratoriet på Kulturhuset 6 Youngs gate Oslo, Oslo, 0181 Norway (kart)

Velkommen til nytt medlemstreff!

Hvordan markedsføre podkasten din i sosiale medier?

Vårt neste medlemstreff skal handle om markedsføring, og hvordan du kan bruke sosiale kanaler til å markedsføre, skape engasjement, og drive trafikk inn til podkasten din.

• Hvorfor er det smart å tilpasse innholdet opp mot hvilke sosiale kanaler man ønsker å bruke?

• Hvordan sørge for mest mulig engasjement rundt innholdet?

• Hvordan kan du sikre at engasjement i sosiale kanaler blir omgjort til flere lyttere av podkasten?

På scenen står Helle Nordby som har hatt suksess med podkasten Chit Chat med Helle. Helle har lykkes stort med å markedsføre podkasten sin i andre kanaler. Hun deler sine erfaringer og strategier med å markedsføre podkast, slik at andre også kan lære av det.

Vi får også besøk av Helene Bjarre Solbakken som er Marketing Manager i PodMe. Hun skal fortelle litt om erfaringer PodMe har gjort seg det siste året, samt tips til hvordan man kan produsere enkelt og godt innhold til sosiale medier.

Onsdag 29. mars kl 17:00-19:00
Laboratoriet på Kulturhuset i Oslo

For medlemmer av Norsk Podkastforening, og åpent for ivrige studenter!
Er du ikke medlem enda? Meld deg inn og få tilgang på faglig påfyll, nettverk og støtte.

9. februar

Medlemsmøte | Speed date med noen av bransjens klokeste hoder?

25. mai

Årsmøte | Velkommen til årsmøte og sommerfest!