Medlemsmøte | Møt Prix Radio-nominerte!

• VG-huset, 10. etasje 55 Akersgata Oslo, Oslo, 0180 Norway (kart)

Velkommen til nytt medlemsmøte! Møt Prix Radio-nominerte!

Det nærmer seg Prix Radio, hvor årets beste i lydbransjen skal kåres.

Få timer før det hele avgjøres møtes flere av menneskene bak noen av de Prix Radio-nominerte podkastene.

Vi inviterer til inspirerende og hyggelig podkasttreff onsdag 19. oktober.  På scenen møter du Prix Radio-nominerte: Thomas Numme og Harald Rønneberg, Are Sende Olsen og Ragnhild Sleire Øyen, Simon Stranger og Nina Stensrud Martin.

Nominert til Årets underholdningspodkast: ”Thomas og Harald skriver dagbok”. Thomas Numme og Harald Rønneberg er en av Norges mest kjente duoer. I podkasten forteller de om mange av de mest minneverdige underholdningsøyeblikkene fra sin 20 lange karriere; som da Justin Bieber kom på besøk og Harald hoppet i Holmenkollen.

Nominert til Årets podkast: “Kongerekka”. Are Sende Olsen og Ragnhild Sleire Øyen har gjort gamle kongesagaer og historier om til “vår Game of Thrones, fra virkeligheten”. Hvordan jobber de for å formidle gammel historie på en nyskapende og fengslende måte?

Nominert til Årets faktabaserte podkast: “Pakten”. Pakten er den virkelige historien bak Simon Strangers bestselgende roman “304 dager”, ved Simon Stranger og Nina Stensrud Martin. Podkastserien er rå, sterk og vakker på samme tid. Hvordan mestrer de å fortelle en slik faktabasert historie best mulig på lyd?

Her får du muligheten til å lære av de beste av de beste! Hvordan kom de opp med ideen, hvordan jobbet de med den, og hvordan endte de opp blant de beste?

Alle må ha billett for å delta som scannes ved ankomst.

15. juni

Frokostseminar: Paneldiskusjon om økonomi og inntektskilde i podkast

9. februar

Medlemsmøte | Speed date med noen av bransjens klokeste hoder?