MEDLEMSTREFF 26/02: Hvordan fange og fenge generasjon Z og generasjon Alpha?
Etter et flott førjulstreff hos Bauer Media, er det nå Aschehoug Forlag som åpner dørene for årets første medlemstreff i Norsk Podkastforening! Denne gangen tar vi for oss et tema som alle vi i podkastbransjen må forholde oss til:
Hvordan når vi egentlig målgruppen UNG?
NÅR? Onsdag 26. februar, kl: 17:00
HVOR? Aschehoug, Sehesteds plass, Oslo
Vi får besøk av Marte Ingul, samfunnsdirektør i Amedia, som vil ta oss gjennom det fascinerende sosiale eksperimentet "Kampen om folks tid". Amedia lot fem mennesker fra ulike generasjoner bytte medievaner – og funnene sier mye om hvordan vi kan nå unge lyttere i dagens kaotiske medielandskap.
Etterpå blir det en samtale mellom Marte Ingul, Christine Dancke (programleder, produsent og eier av Vrang produksjonsbyrå) og Ellen Ramstad (NRK P3-sjef), der de deler sine beste strategier for å fange unges oppmerksomhet. Kom for innsikten – bli for pølsene!
Som alltid kombinerer vi faglig input med sosialt påfyll. Etter praten blir det pølsefest og mingling – en perfekt anledning til å henge med andre podkastskapere, dele erfaringer og kanskje finne en ny samarbeidspartner eller to.
NB! Kun for Norsk Podkastforenings medlemmer. Er du ikke medlem enda? Meld deg inn for å få tilgang til faglig påfyll og nettverk. Velkommen!