Tilbake til alle arrangementer

Gjennomgang av Den store podrapporten, info om NYE Prix Radio + årsmøte

• Litteraturhuset 29 Wergelandsveien Oslo, Oslo, 0167 Norway (kart)

Velkommen til..

Gjennomgang av Den store podrapporten, info om NYE Prix Radio + årsmøte

Det er en stor glede for oss i styret å ønske alle medlemmer hjertelig velkommen til kombinert ÅRSMØTE'24 & MEDLEMSTREFF

Når:
Tirsdag 14. mai, kl. 17.00 -19.00.
Sted:
Litteraturhuset, Wergelandsveien 29, Oslo, Norge
Stream: Arrangementet sreames til medlemmer utenfor Oslo

Årsmøtet (formell innkalling vedlagt) skal ifølge vedtektene blant annet behandle foreningens årsmelding, regnskap og velge styre.

Etter selve årsmøtet har vi mer å by på:

PRIX NORGE

Norges offisielle lydpriser belønner det beste fra norsk podkast og radio. Nå har Prix fått en oppgradering, og podkast kan vinne priser i et større antall kategorier enn tidligere. Her får du vite alt om nye kategorier, kriterier og hvordan du melder på ditt bidrag. Med Christina Eriksen Fagernes fra hovedjuryen i Prix Norge/styremedlem Norsk Podkastforening og Lyddager.

DEN STORE PODRAPPORTEN 2024

I mai er årets rapport klar, og vi går gjennom de viktigste og mest spennende funnene fra den ferske rapporten. Panelsamtale med sentrale bransjefolk, ledes av styremedlem Guttorm Andreasen.

Etter medlemsmøtet blir vi værende for henging og mingling.

Forrige
20. mars

Medlemstreff | Dypdykk i underholdnings-podkast

Neste
6. juni

Den store podkast-sommerfesten 2024!